11 February, 2011

Эрхэмсэг эх хүн таны өлмийд сөгдье...

            Өр зөөлөн сэтгэлт ээж нар минь биднийгээ хайрласаар, өлмий дээрээ зөөлхөөн гишгэлсээр өдөр бүр л биднээсээ холдсоор байгаа...

                                           Эрхэмсэг эх хүн таны өлмийд сөгдье...
 Ээжээ би тандаа хайртай. 

        Би сая таныг зүүдэлсэн. Гэхдээ.......   Маргааш анхныхаа хичээлд явна. Нүд маань бүлцийгээд муухай болчихсон. Тэгсэн ч би тоохгүй. Таныгаа санаад байхад яг одоо ч байсан бүгдийгээ танд зориулаад сайн сайхан зүйл үлддэг л юм бол бүгдийг хийхэд би бэлэн байна. Харин таныхаа хүслийг мэддэг болохоор би энд ингээд сууж байгаа. Түр л хүлээ ээжээ. Өглөө болтол, нар мандаж гэрэлт өглөө иртэл.. Аз жаргалыг алган дээр тань тавьтал минь.
        Энд одоо шөнийн 03:00 цаг болж байна. Өнөөдөр миний дүүгийн төрсөн өдөр болно. Би хамгийн их санаж байна. Биднийг, хамгийн ихээр санаж хайрлах бүхнийг минь бий болгосон та хоёртоо баярлалаа. Ээжээ ааваа, өглөө болтол хүлээгээрэй. Эрүүл энхийг би өглөө бүхэн бурхнаас гуйх болно. Ээжүүд яагаад дээжээ өргөдгийг, дээд тэнгэртээ юуг даатган залбирдагийг би одоо мэддэг болсоон...

No comments: