02 August, 2016

Маш нууц


Надад ер нь маш их нууц бий. Жишээ нь хамгийн эмзэг нууц минь оймс бандаажны уутанд байдаг байлаа. Одоо гэтэл халдлагад өртөх магадлал маш өндөр болсон цаг үе тулгараад байна. Учир нь аав ээж дүүтэйгээ амьдардаг байхад хэн ч миний оймс бандаажны савыг онгойлгож үздэггүй байсан юм л даа. Гэтэл дүү хүнтэй суугаад явчихлаа, би ч нэг хар юмтай боллоо. Тэр цагаас хойш миний нууц намайг зовоож эхэлсэн. Одоо хаанаа хийж хавчилтай вэ. Онлайн хадгалаад гэрчийг устгах уу гэдэг дээрээ тулаад байна. Гэвч майл дотроо юу, хуучин блогтоо юу, дропбоксдуу гээд үнэндээ бодож суух хугацаагүй л сандарч явна шүү дээ Самдан минь.
Аль нь арай найдвартай арга вэ плийз хээлп ми. Та нөхөд ер нь яадаг вэ нууцаа. Арай одоо хүртэл бандаажныхаа уутанд хийдийн бишийздээ ккк


6 comments:

би said...

миний ч бас хэцүү асуудал мөнөөсөө мөн болоод байгаа

Гуталчин said...

ter n yuiin kkk

Anonymous said...

Шууд л устгачихь найдвартай арга.

Эртний анд. said...

temdegleluud bgama

erhtsas said...

Маш нууц зүйлийг маш нууц байлгахын тулд устгах л хэрэгтэй дээ, тэгээд тэр нууц зөвхөн чамтай л хамт үлдэнэ :)

sain uu andaa said...

Hehe neg har iumtai …:) saihan bailaa