05 March, 2011

Муу нойлын ногоон тэг

         Нэг нөхөр намайг зад шүүмжилсээн сая хоооох тэр үгний уран цэцэн гэж жигтэйхэн юмаа ердөө. Утга нь зөв бичсэнгүй гэж загнажийнэ. Муу нойлын ногоон тэг минь энэ тэр гээл авч өглөө ш дээ ёстой. Би хариу бичээгүй. Юу бичихэв дээ, бас хэд гурван үг чулуудалцвал ч чулуудалцаж чадах л хүн шүү. Уран сайхан биш ч урсгаад байж дөнгөнө гэж байгаа. За тэгээд яршиг төвөг биз дээ.
        Тэгж ярихын бол би монгол хэлний улсын олимпиадад орж явсан хүн шүү нтр гээд жоохны гавьяагаараа бамбайдаад байгуул яахуу. Тоглоом ч биш л дээ. Би ч гэсэн хэдэн жилийн өмнө нэг нөхрийг бас оюуны хомсдолтой ухааны юм яриад сууж л байсан. Гэхдээ цаг үеэ, орчноо мэдэрчихэд гэмгүйн билээ. Энэ чинь блог ш дээ. Энд би юу ч гэж хуцаж болно. Яаж ч бичиглэж болниздээ. Миний адил нөхөд кэбир ертөнцөд олуулаа шүү, би ганцаардку шүү энэ тэр. Би зүгээр зөв бичиж  чадна. Зөрүүлээд бичиж ч чадна. Ер нь яаж ч бичсэн яадын. Гэлээ гээд чи яахын нтр за за тоглосын. Миний найзууд гол нь зөв унчихад л болохын байгаан ш дээ. Уурлаж энэ тэр эд эсээ үхүүлж  байхаар эрүүл мэндэд тустай.

2 comments:

biiiiiiii said...

he he he. yamriim ni minii nziig tegchwee. ter shuumjlelee yostoi gazraa olj saraachaagui bna daaa kkkk. gehdee tiimerhuu shuumjlelentser blog yertuntsud urgelj bjidag shig bgan.he he.

Эртний анд. said...

mair gomdson bgazde kk, tegeed 2 udur sharandaa yum bicheegui haha heniig horlojiigoon bol bi