28 May, 2013

Хаана байна тэр хавар / Дээврээс дуслах/

Блогчин залуугийн шүлгийн ном гарсан сураг дуулаад номын дэлгүүр орлоо. Олсонгүй. Олуулах гээд чадсангүй.

Цасны чимээ блог ертөнцөд танилцсан хоёрхон найзын минь эрэгтэй нь. Нөгөө нь мэдээж гуталчин. Бусдыг нь би жинхэнээр нь мэддэггүймоо угаасаа намайг тоож танилцаагүйм гэж гомдож явдын этр кк.

Тэгээд тэр номоо надад явуулдаг элийрсэн юм ч гэж юу байх уу тэр залуу тэ. Гэхдээ тэр том номын дэлгүүрээс эрээд олдоогүй номыг эзэн нь өөрөө өгөх гээд байгаан болуу гэж бодлоо хаха. Их жижигхэн  л гээд байгаам овоо муу ном доо анх удаа хайлгаж байж уншуулкаад байгаа. Аятайхан дээрэмдэлт явжээна уу энд. Эзэн нь уншуул надтай цуг байгаарай тв8,  харин танд  таалагдсан бол манай хуудсанд лайк дарна уу этр кк.

Тэгээд уншиж үзээгүй номынхоо тухай ингэж бодсын. Зүгээр л би тэгж бодсын гэдэг шиг юм шахышдээ шахна.

Мөрөнд билүү хаана гэлээ
Шүлэгч залуу амьдардаг 
Миний өвчин шиг дурсамж
Хаврын тухай бичдэг

Түүний шүлгүүд бороо шиг юм
Чи битгий уншаарай
Би урвахаа алдсан 
Тэндээс бас нэгэн дурсамж олсон
Тэрийг л битгий уншаарай
Би одоо өөр залууд дурласан

No comments: