21 May, 2013

Аль нь ч яахуу гэдэг хүмүүст би уг нь аймар дургүй

- Юу уухын?
- Юу ч яахуу
- Алийг нь авахын?
- Аль нь ч яахуу
-Яахуу ?
-Яасан ч яахуу...  

Амьдрал тэр чигтээ сонголт байдаг гэж би нэг удаа бодож олсын. Мэдээж надаас ухаантай хүмүүс бодоод олчихсон байсан байх л даа тэ кк. Тэгсэн өнөөдөр тэр тэнэг хариултаа жинхэнэ өөрөө хэлдэг байна ш дээ. Би юун дээр хэлсэн бэ? - мээдкү - таа л даа этр аймар аальгүй тэ хаха. 

Өчигдөр намайг яасан амиа хорлоод хонохвий дээ гэж тануус айсан уу: Ёстой гүүшдээ. Өчигдөр орой дуугаа хураалаа, өглөө инээлээ ерөөсөө чоглого гар ш дээ. живүүн байгааздээ. Уйтгарлаж явах зав хаа байна залуу насанд тэ. Ажил дээр асуудал гаруул гараализ. Авгай хүүхнүүд дээрэлхүүл дээрэлхээлиз. Гомдоод байх юм ерөөсөө байхгүй гэж нэг найз хэлсийн. Тэгээл би зүгээр болцийш дээ. Заримдаа тэнэг байх амар л юмлээ. Одоо ер нь тэнэг ч байна гэж бодож байгаа.  Ааая  урд нь лаг ухаантай байсан гэнэ дээ. Гошин шог юмаа би нээрээ.

 Хүн муулжаахаар өөрийгөө бичиж байсан нь зүгээр биз дээ.Харин дандаа өөрийнхөө тухай бодох муухай. Хааяа өөрөөсөө илүү хүний тухай бодох нь хамаагүй дээр санагддаг. Яамаар ч юм бэ дээ гэмээр, яг замын голд зогсчихоод байгаа юм шиг санагдах үе бас зөндөө л байх юм. Тэр үед аль нь ч яахуу, яасан ч яахуу гэж л санаж болохгүй шүү. Бүр болохгүй бол надаас асуугаарай би ээжээс асууж өгье. Ээж дандаа зөв хэлдийн  :)

2 comments:

baidag l negen said...

nuguu yu uuy jaahan whiskey uuy tegeed daraa n yasan ch yahuudee yamar hamaatain chi nadtai adilhan teneg yum chin teneguuded er n yuch ymarch hamaagui tee yaadiin

Unknown said...

kkk ёстой л санаан зоргоороо урсгаж дээ,