05 April, 2013

Би өөрийгөө тэгж бодож явдийн яадын

Нэг л өдөр толгой дээр цахиур хагалж мэдэх хүн юм ш дээ би. Өөрийгөө тэгж бодож явдаг байхгүй юу хаха. Ичиж мичиж мэддэггүй ш дээ майр гояаздээ.

Одооноос ерсөө хар амиа бодохоор шийдлээ. Юундээр ч л.

Бас нэг тийм хачин эргүү бодлоо хаялаа. Тэр нь юу гэвэл үү, тэхдээ нууц ккк.
Тэрнээс өөр нэг гоё бодол бодож олсон. Одоо тэрийгээ л бодож явна би. Тэр бас л нууц хаха. Гэхдээ ажил мэргэжлийн тухай ярьжийшуу би блогролчуудаа.

Ингэж тэнэгтэхийн бол би юу ч бичээд яадын тэ кк.

Нээрээ ерөөсөө нууц хадгалж чаддаггүй хүн байдыш дээ. Би тийм ш дээ. Өө ёстой хэлкү хэлкү гэжаал хэлдчжаам чинь үнэн багийн алуур.
Өнөөдөр нэг юм боллоо оо, би шууд тараалаа этр. Хурдтайздээ. Энэ өрөөнд хэрүүл гарлаа би шууд нөгөө өрөө рүү гүйлээ этр. Майр шургуу наассс тэ кк. Явж явж мэргэжлээ ч зөв сонгосын ер нь бодоодайсан чинь. Хаана юу болжийно би тэнд. Гэхдээ ерөөсөө тэр үйл ажиллагаатай холбоотой биш ш дээ мань эр өөрөө. Тийм нэг муу санаатай, балайр, ажиглагчийн байр суурьны, амиа хичээсэн хүн ш дээ. Одоо нэмээд амиа хичээхжээнэ гээд боддоо ямрав дээ хаха.

Эцсийст эх орны л төлөө ш дээ гэж мэгсэн гоё уриа бодоод олчно л доо бас. Баярцогтод би өнөөдөр баярлалаа гэж хэлмээр байна. Яасан гэхээр чи миний өвчнийг хөдөлгөж чадлаа. Чи намайг өдөөж чадлаа. Үүнээс цааш би өөрөө бүгдийг хийнэ, анхаарал тавьсан явдалд баярлалаа  гш...

Эрэн сурвалжлах сэтгүүлзүй, тагнуулын ерөнхий газар, холбооны мөрдөх товчооноос л холуур явахынсан даанч чадкумдаа гэж. Ажиллахаас даа одоо. Өө гаймаа нээрээ х

Би өөрийгөө ингэж бодож явдын яадын. Нэг л өдөр хэн нэгний толгой дээр цахиур хагалж мэдэх  л хүн ш дээ цаа чинь ай ккк. Ажлаа хийнээ сайханнн...

15 comments:

Anonymous said...

Сайн уу? Андаа:
Би Дорнод явлаа. Тэнд нэг өвгөн ахын номын санд нэлээд саатах ёстой. 7 хоног, 10 ч хонож мэднэ. Сайн сууж байгаарай.

Ирэхэд сайхан ааштай байгаарай за юу? Аашаар чинь л намайг хэрхэн хүлээснийг мэдэхээс би өөрөөр яах. Энэ мэт хэн нэгний "толгойг хагална" гэсэн байвал би гутарна шүү.

Гарч явна. Алтан шар зам мниь өлзийтэй байг. Өөрийнхөө дотор хүнтэй тэмцэлдээд байлгүй, тэнд үүссэн дурлал мэтийг хүлээн зөвшөөрч бэрхшээл сааданд эрслэж, цог жавхланг гэрэлтүүлж, тийн суугаарай бүсгүй минь.

Эртний анд. said...

өө за сайн яваарай, олз омогтой ирээрэй этр кк

Anonymous said...

Zia manai orig anon ch garch ugluu.

And blogtoo yamar salhi salhilyylaad huleeh boloo sonin bna.

baanan hunii gaval gagalchihsan syyj bhgui bhaa gj naidaya
kk

Ovoo er shuu:))

Anonymous said...

Андаа Баярцогтыг бахархах тань нэг л онцгүй. Чи түүгээр илт бахархасангүй ч түүнд баярласан тань агаар ижил тунтай.

Эцсийн эцэст Баярцогтыг Оюу толгойн ноёдууд л илчилж орхисон. Тэдний арга энэ юм. Түүнд мөнгө өгөөд шаардлагатай үед түүнийг нь илчилж, эзэн орны иргэдийг хагаралдуулж цаг хожих. Үүнийг сонгуулийн босгон дээр Баярцогтыг илчилж байгаа явдал батлаад, мөн Баярцогтыг мөнгө авсаан гэдгийг хаашаа ч бултах газаргүй "хэлж" байгаа хэрэг. Аюултай байгаа биз.! Баярцогтод алсыг харах нүд даанч байсангүй дээ. "Ухархайны нүд нээлттэй ч Ухааны нүд сохор" гэж энэ мөн болой.

Anonymous said...

Өө тийм. Би Багануурт бн. Энд хоночихоод өглөө хөдөлнөө

Эртний анд. said...

Хөөөш чи муу одоо яахгаадаан бэ этр кк

Би тийм ойлгомгүй бичээд байгаамууу чи тийм юу юмуу, Хэн баярцогтыг магтчаад байгаан бэ хаана ? тэр мах 1200 вахах

Anonymous said...

Ккк. Би магтсан гээгүйш дээ. Бахархасан байнаа л гэсэн.

Мах яах уу дээ. Махчин тануус махаа хэдээр авч иднэ махчин бус над юуны хамаатай вэ? Хэ хэ

Anonymous said...

Даяргаатай шаар вэ энэ дээрх анон чинь, элий юМУУ сумтаймууу

Anonymous said...

Yasan CHamaig hun moohgui bolohoor snees shin goojloo yu

Hol oshij shees aldaarai gichii mini

Anonymous said...

Энэ хоёр хүнийг мөрөөр нь орхичиж болохгүй байна уу хүмүүсээ. Цаг нь болохоор сайн нь бж уу саар нь байжуу мэдэгдэнэ биддэ. Тэр цагт л хэл амаа билүүдэцгээхгүй юу.

Нэг залуу л арга нь барагдаад яваад бн. Ядаж байхад нь холбоо хэрхэн барих талаар туслачих сайхан сэтгэлтэи байхгүй бүгд хүнд туслахыг мэддэггүй сөрөг энергитэнгүүдүү та нар. Биш бол сайныг ерөөгөөд биш юмаа гэхэд саад болохгүй хүний хүсэл зоригыг мохоогүй байвал болоо бишүү

Unknown said...

Дурласан хүнд дэлхийн хүндийн жин үйлчилдэггүй. А. Э

Anonymous said...

"Даяргаатай" гэж бичсэн АНОНД: Өөрийгөө "Би" гээд нэрлэчихсэн чи гэж нэг эргүү юм хаа явсан газраа хар энерги цацаж явах юмаа. Өөрөө л ёстой жинхэнэ "том сумтай" гар байх даа. Тэгээд л нэр усаа нууж явдаг биз. Арчаагүй хар шаар, эрчүүдийн гологдол их зангийн боол биз чи, өөр юу байдын. Сайхан дурлалыг хараад цагаан энергээр өөрийгөө цэнэглээд авчих чадваргүй лойдор байна дөө чи!!!!!!

Anonymous said...

Тийшд. Миний ах бол хамт олондоо нэр хүндтэй сайн сайхан хүн шүү. Та нар муусайн багнуудад "сумтай" гаар дуудуулах хүн яавч биш, мэдэж ав "Би" гуай.

Бид нар чадлаараа л хичээж байна Эртний андыг олох гэж. Ингэсээр байгаад тэр хүний дурлалыг мохоочуул яахын. Жаахан нигүүлсэнгүй байцгаагаач. Алсаас нар мандахыг харах сайхан биз д. Түүн шиг шинэ дурлал үүсэхийг үзэх бас л сайхан ш д

Anonymous said...

....дотооддоо хөгжүүлэн анирддаг хувь хүний дэргэд байгаад л баймаар, тэр нэг л тийм тэнгэрлэг......

Unknown said...

Зиаг, Би л хувьдаа авч үлдсэн үүрэг даалгавраа нэр төртэй биелүүллээ. Бусад маань яаж байгаам болдоо.